Σελίδες

Thursday 14 October 2010

Συνάντηση 5 σχολείων της Ευρώπης στον Υγρότοπο του Μουστού...5 European schools meet in the wetland Moustos on mount Parnon

Το γυμνάσιο Άστρους συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenious – “Sustainable Puzzle” το οποίο ξεκίνησε το σχολικό έτος 2009-2010 και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2013. Στο συγκεκριμένο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα συμμετέχουν πέρα από την Ελλάδα, το Λουξεμβούργο ως συντονίστρια χώρα, η Ολλανδία, η Ρουμανία, η Σλοβενία και η Ουγγαρία.
Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού, καθηγητές και μαθητές των 5 (πέντε) συνεργαζόμενων σχολείων της Ευρώπης επισκέφτηκαν την προστατευόμενη περιοχή του Όρους Πάρνωνα – Υγροτόπου Μουστού.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2010 στην οικολογικά πολύτιμη λιμνοθάλασσα Μουστού (περιοχή απολύτου προστασίας της φύσης) και στα γραφεία του Φορέα Διαχείρισης για την διεξαγωγή δίωρης συνάντηση εργασίας γύρω από τις θεματικές ενότητες «πάπιες» & «ελιά». Οι δάσκαλοι και οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες των 30 ατόμων και παρακολούθησαν τις δραστηριότητες χωριστά.


Στην περιοχή του Υγροτόπου Μουστού από τις 10:30 έως τις 12:30 πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες σχετικά με την ανάδειξη της σπουδαιότητας των πουλιών για το φυσικό περιβάλλον και την ευαισθητοποίηση των παιδιών γι’ αυτά. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε την παρατήρηση πουλιών με τηλεσκόπια και τη διανομή πληροφοριακού υλικού. Την ίδια χρονική στιγμή, στα γραφεία του Φορέα Διαχείρισης διεξήχθησαν περιβαλλοντικά παιχνίδια, συζήτηση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τα Παναθήναια και το συμβολισμό της ελιάς στους αρχαίους Έλληνες, καθώς επίσης και ενημέρωση για την περιβαλλοντική σπουδαιότητα της προστατευόμενης περιοχής του Πάρνωνα.

Με την πολυεθνική αυτή συνάντηση, ο Φορέας Διαχείρισης βρέθηκε στην ευτυχή θέση να ενημερώσει νέους ανθρώπους για τη μεγάλη βιολογική, οικολογική και εκπαιδευτική αξία της περιοχής του Όρους Πάρνωνα και του Υγροτόπου Μουστού και να τους ευαισθητοποιήσει πάνω στις αξίες και την ανάγκη προστασίας της βιοποικιλότητας συνολικότερα.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Φορέας Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα και Υγροτόπου Μουστού

Άστρος Αρκαδίας, 22001

Τηλ: 27550 22021, Fax: 27550 22025

info@fdparnonas.gr


.....................................................................
The Astros High School participates in the European Programme Comenious - "Sustainable Puzzle" which started the school year 2009-2010 and will be completed in June 2013. This European project involves Greece, Luxembourg as the coordinating country, the Netherlands, Romania, Slovenia and Hungary.

Under this program, teachers and students of 5 (five) partner schools in Europe visited the protected area of the wetlands of Mostou on Mount Parnonas.

The visit took place on October 12, 2010 in the ecologically valuable Moustos lagoon (an area of absolute protection of nature) and the offices of the Management to conduct two-hour workshop around the themes "ducks" and "olive." Teachers and students were divided into two groups of 30 persons and attended the activities separately.

The visit In the wetland of Moustos took place between 10:30 to 12:30 and activities related to the promotion and the importance of birds to the natural environment and aimed to raise awareness among children about them.

The event's program included birdwatching with telescopes and distribution of information material. At the same time, the offices of the Management Agency organised environmental games, talked about the Olympics, the Panathenaic Festival and the symbolism of the olive tree to the Greeks, as well as information on the environmental importance of the protected area of Parnonas.

In this multinational meeting, the Management Agency was happy to inform young people about the great biological, ecological and educational value of the area of Mount Parnonas and Wetland Moustos and to raise awareness on the values and the need to protect biodiversity in general.

For more information:

Management Body of Mount Parnon and Wetland Moustos

Astros, Arcadia, 22001

Tel: 27550 22021, Fax: 27550 22025

info@fdparnonas.gr


















No comments:

Post a Comment

;