Σελίδες

Monday 9 May 2011

Στα σχολεία οι οδοντίατροι για εξέταση των μαθητών

Πρόγραμμα ελέγχου και ενημέρωσης για την Οδοντοστοματογναθική κατάσταση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων του νομού μας ξεκινά ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Λακωνίας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Α/βάθμιας Εκπ/σης, διαμέσου της υπεύθυνης Αγωγής Υγείας της Περιφέρειας Ενότητας Λακωνίας και μετά από την έγκριση του προγράμματος Στοματικής Υγείας στις Σχολικές Μονάδες από το υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Τμήμα Β Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής).


Στόχος του προγράμματος είναι μέσα στους προσεχείς μήνες (από Μάιο έως τέλος του 2011) οι μαθητές όλων τον δημοτικών σχολείων αλλά και οι γονείς τους να ενεργοποιηθούν και να κατανοήσουν την αξία της καλής στοματικής υγείας και του ρόλου της σε σχέση με τον οργανισμό του ανθρώπου.

Η προσπάθεια αυτή περιλαμβάνει οδοντιατρική εξέταση των μαθητών από οδοντίατρους του Συλλόγου μας αλλά και συζήτηση μέσα στην τάξη για τη σημασία της στοματικής υγιεινής.

Μέσα από μία απλή εξέταση τα παιδιά θα εξοικειωθούν με την εικόνα και το ρόλο του οδοντίατρου, θα εντοπισθούν τυχόν προβλήματα (όπως τερηδόνα, ουλίτιδα, ορθοδοντικά προβλήματα), τα οποία θα γνωστοποιηθούν στους γονείς τους μέσω ατομικού ενημερωτικού και κατατοπιστικού εντύπου για την άμεση και σε δεύτερο χρόνο αντιμετώπιση τους.

Τα παιδιά, μέσα από ένα παιχνίδι-συζήτηση, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν για την τερηδόνα και την ουλίτιδα, καθώς και τρόπους και τεχνικές για την πρόληψη τους. να διδαχτούν τεχνικές για αποτελεσματικό βούρτσισμα των δοντιών και συμβουλές υγιεινής διατροφής, αλλά και να γνωρίσουν τον οδοντίατρο ως σύμμαχο τους για γερά και υγιή δόντια.

Προωθώντας την καλή στοματική υγεία με ένα φιλικό και διασκεδαστικό τρόπο για τα παιδιά, οι οδοντίατροι ελπίζουν να περάσουν ένα μήνυμα σε μικρούς και μεγάλους της σημασίας της φροντίδας των δοντιών, αλλά και της στοματικής κοιλότητας, σε σχέση με την φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού του ανθρώπου.
Πηγή http://www.lakonikos.gr

No comments:

Post a Comment

;