Σελίδες

Sunday, 13 March 2011

Aπάντηση στον Δ. Δράκο για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας.

12 Mαρτίου 2011.

Aπάντηση στον επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό συμβούλιο, κ. Δ. Δράκο για την μη Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας, σε διεθνή Εκθεση, δίνει η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης, κα Νικολάκου...Να τονίσουμε ότι ο κ. Δράκος, ε΄χει θέσει ζήτημα της απουσίας της Περιφέρειας από τις σημαντικότερες Ευρωπαϊκής εκθέσεις τουριστικής προβολής....
"...Ως νέα Περιφερειακή Αρχή, έχουμε δεσμευθεί εξαρχής μέσα από ένα συγκεκριμένο Σχέδιο Δράσης για μια συγκροτημένη και στοχευμένη πολιτική τουριστικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου. 
...Το αποτυχημένο μοντέλο, όπου Νομαρχιακοί σύμβουλοι έκαναν δωρεάν τις διακοπές τους και μοίραζαν φυλλάδια μιλώντας ελάχιστα έως καθόλου την αγγλική γλώσσα, έχει πλέον ξεπεραστεί. ...Για τη νέα Περιφερειακή Αρχή οι σημαντικές επαγγελματικές διεθνείς εκθέσεις τουρισμού αποτελούν σημαντικό εργαλείο δουλειάς, όχι για την προβολή του προορισμού μόνο, αλλά για την σύναψη επαγγελματικών συμφωνιών. Μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και όχι μια μίζερη αναποτελεσματική πολιτική εντυπώσεων με ανορθολογική σχέση κόστους οφέλους.
...Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε μέσα από συγκεκριμένα σεμινάρια (destination travel specialist) τους επαγγελματίες του χώρου: ξενοδόχους και ιδιοκτήτες γραφείων γενικού τουρισμού, ώστε συγκροτημένα να πηγαίνουν στις εξειδικευμένες B2B εκθέσεις και να κλείνουν επαγγελματικές συμφωνίες. Η νέα Περιφερειακή Αρχή στοχεύει σε δράσεις με μετρήσιμα αποτελέσματα και ανταποδοτικά οφέλη.
...Το ερώτημα που προκύπτει από τις δημόσιες τοποθετήσεις του είναι εάν έχει αναρωτηθεί ο κ. Δράκος ποια ήταν τα αποτελέσματα των επισκέψεων στις εκθέσεις εξωτερικού όλα αυτά τα χρόνια;
...Πόσες επαγγελματικές συμφωνίες έκλεισαν οι νομαρχιακοί του σύμβουλοι;
...Και γιατί η Πελοπόννησος είναι ανύπαρκτη σαν brand σε διεθνές επίπεδο;
....Η σύγχρονη στρατηγική προβολής της χώρας κινείται σε εντελώς αντίθετες διαδικασίες από αυτές του παρελθόντος. Σήμερα η χώρα σχεδιάζει την προβολή του Τουριστικού προϊόντος με χαμηλού κόστους και μετρήσιμης αποτελεσματικότητας δράσεις που βασίζονται στα νέα μέσα του διαδικτύου, και τα δίκτυα κοινωνικής συλλογικότητας.
... Όλα αυτά προϋποθέτουν να θέσουμε τώρα τις βάσεις με την κατάρτιση ενός μακροχρόνιου στρατηγικού σχεδιασμού για την Πελοπόννησο που θέλουμε να προβάλουμε, τις αγορές στόχους που επιθυμούμε να εισέλθουμε και τα εμπειρικά μας προϊόντα που επιθυμούμε να προωθήσουμε.
...Να γνωρίσουμε επιτέλους το σύνολο του τουριστικού μας κεφαλαίου και να το προωθήσουμε με αρχές συνεργιών και συμπληρωματικών δράσεων. Κάτω από ένα πλαίσιο αντιμετώπισης της Πελοποννήσου ως ενιαίο προορισμό με κοινή ταυτότητα.
...Σε αυτό το πλαίσιο η αιρετή Περιφέρεια ως κεντρικό όργανο θα διασφαλίσει τη συντονισμένη και ισόρροπη τουριστική στρατηγική της κάθε περιφερειακής ενότητας και κάθε δήμου ξεχωριστά.
...Στόχος μας είναι μην παρατηρούνται αλληλοεπικαλύψεις, αλλά και κακοδιαχείριση αξιοποιήσιμων πόρων. Θα συσπειρώσουμε όλες εκείνες τις δυνάμεις που θα σχεδιάσουν αποτελεσματικά και θα διαχειριστούν ορθολογικά με κοινό όραμα και βιώσιμη προσέγγιση την τουριστική ανάπτυξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
...Η φετινή χρονιά όπως συμφωνήσαμε και στην 1η Ανοιχτή Διαβούλευση για τον Τουρισμό, είναι χρονιά σχεδιασμού, χρονιά όπου θα θέσουμε τις στέρεες βάσεις για μια ολοκληρωμένη και στοχευμένη τουριστική πολιτική. Θα συγκεντρώσουμε το σύνολο των δυνατοτήτων μας και θα τις διαχειριστούμε ολοκληρωμένα, θα τις αναβαθμίσουμε και θα τις προβάλουμε στοχευμένα. Θα διασύνδεουμε δυναμικά το σύνολο του τουριστικού μας κεφαλαίου.
....Για το λόγο αυτό και το πρόγραμμα τουριστικής πολιτικής, το οποίο έχουμε καταθέσει με το Σχέδιο Δράσης μας, και οφείλουμε να υλοποιήσουμε βασίζεται στην Καθολική Προσέγγιση και την Ολοκληρωμένη Διαχείριση.
...Να καταγράψουμε επιτέλους ποιες είναι οι δυνατότητες που οφείλουμε να αξιοποιήσουμε, ποιες αδυναμίες πρέπει να αντιμετωπίσουμε και τα σημεία όπου διαφοροποιούμαστε ώστε να δημιουργήσουμε ένα εύρωστο συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς προορισμούς της Μεσογείου.
...Μοναδική προϋπόθεση για να τα καταφέρουμε ένα τέτοιο στόχο είναι η συνεργασία. Εμείς οι ίδιοι οι πολίτες, οι επαγγελματίες του τουρισμού, επιστήμονες στην τουριστική ανάπτυξη, οι Περιβαλλοντικές Οργανώσεις και οι Σύλλογοι, όλοι μαζί να κάνουμε την Πελοπόννησο τον πιο ποιοτικό και αυθεντικό προορισμό της Μεσογείου. Να γίνει επιτέλους η Πελοπόννησος νήσος αειφορίας....'
Πηγή http://935radio.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

;