Την τοποθέτηση των πελοποννησιακών προϊόντων σε περίοπτες θέσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ και των άλλων καταστημάτων της Πελοποννήσου, ζήτησε χθες ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης από εκπροσώπους μεγάλων αλυσίδων αλλά και μεμονωμένων καταστημάτων εμπορίας τροφίμων-ποτών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στην εν λόγω συνάντηση ο περιφερειάρχης αναφέρθηκε στο στόχο μιας αυτόνομης, ισχυρής τοπικής οικονομίας.
Επεσήμανε ακόμη την πρόθεση της αιρετής Περιφέρειας να αναλάβει σημαντικό ρόλο στην προώθηση των πελοποννησιακών προϊόντων και στη διαφύλαξη της ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων, μέσα από την εντατικοποίηση των ελέγχων.
Ο κ. Τατούλης ζήτησε την τοποθέτηση των πελοποννησιακών προϊόντων σε περίοπτες θέσεις στα ράφια των πελοποννησιακών καταστημάτων, καθώς και τη διευκόλυνση της πρόσβασης των Πελοποννήσιων παραγωγών απευθείας στους αρμόδιους των σούπερ μάρκετ για τις τοποθετήσεις - προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το κόστος των δικτύων που αναλαμβάνουν τη διαμεσολάβηση και επιβαρύνουν την τελική τιμή των προϊόντων, μειώνοντας την ανταγωνιστικότητά τους. Εξέφρασε τη βούλησή του για στήριξη της επιχειρηματικότητας, επανέλαβε την παρέμβαση της Περιφέρειας σχετικά με το εγχείρημα θεσμοθέτησης του brand name "Πελοπόννησος" και διευκρίνισε ότι έργο της Περιφέρειας είναι και η ισχυροποίηση της πελοποννησιακής συνείδησης καταναλωτή.
Στόχος της πολιτικής της νέας Περιφέρειας -σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση- κατά τον κ. Τατούλη «είναι η τοποθέτηση εξαιρετικών προϊόντων στα μεσαία και πάνω ράφια των σούπερ μάρκετ και η προώθησή τους παντού, ακόμα και στην ομογένεια. Τα Επιμελητήρια θα αναλάβουν την ευθύνη του παρατηρητηρίου των τιμών και των προϊόντων σε περιφερειακό επίπεδο, προκειμένου να συνδράμουν την αποτελεσματικότητα του ελέγχου της Περιφέρειας».
Ο περιφερειάρχης κατά τη διάρκεια της συνάντησης ανακοίνωσε ότι δρομολογούνται εξελίξεις στο θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, με τη σκέψη να καταστεί εμπορικός κόμβος εξαγωγής των πελοποννησιακών προϊόντων και να δέχεται και πτήσεις τσάρτερ. Στο θέμα της ετικέτας των προϊόντων των παραγωγών που διαθέτουν στα σούπερ μάρκετ, υποστήριξε ότι «δεν είναι δυνατόν αυτά να τυποποιούνται στο όνομα οποιασδήποτε αλυσίδας, καθώς δημιουργείται αντίφαση, όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο».
Πηγή : http://www.eleftheriaonline.gr
No comments:
Post a Comment